
بروزرسانی: 01 تیر 1404
نیویورک اولین شهر ایالات متحده است که قیمت گذاری ترافیک را اجرا می کند
شهر نیویورک اولین شهری در ایالات متحده است که در تلاش برای کاهش ازدحام، آلودگی و تأمین بودجه برای حمل و نقل عمومی شهر، برای وسایل نقلیه ای که در مناطق اوج ترافیک وارد شهر می شوند، عوارض دریافت می کند.
قیمت گذاری ازدحام به طور رسمی در اوایل ژانویه و پس از توقف ناگه، و بحث برانگیز نامحدود توسط کتی هوچول، فرماندار نیویورک در تابستان 2023، اجرا شد.
اجرا شده توسط سازمان حمل و نقل شهری (MTA) سیاست بر وسایل نقلیه ای که وارد «منطقه امداد ازدحام» می شوند، منطقه ای از منهتن که منهتن زیر خیابان 60 را پوشش می دهد، که شامل تمام میدتاون و مرکز شهر می شود، تأثیر می گذارد.
به گفته MTA، هزینه ها به عوامل مختلفی مانند نوع وسیله نقلیه و زمان روز بستگی دارد. این عوارض از 9 دلار (7.20 پوند) برای خودروهای سواری تا 21.60 دلار (17.27 پوند) برای کامیون های بزرگ متغیر است.

"دوره اوج" بالاترین نرخ ها از ساعت 5 صبح تا 9 شب در روزهای هفته و 9 صبح تا 9 شب در آ، هفته ها اعمال می شود، با کاهش قابل توجه عوارض در "شب" پس از ساعت.
قیمت گذاری نیز منع، کننده تورم خواهد بود و انتظار می رود هزینه 9 دلاری (7.20 پوند) تا سال 2028 به 12 دلار (9.59 پوند) برسد.
MTA نقل می کند اتلاف وقت نشستن در ترافیک، گرفتگی خیابان ها، تاخیر در زمان سفر، و همچنین آلودگی هوا و اثرات آن بر سلامتی به ،وان دلایل این سیاست، اگرچه حداقل از زمان توقف Hochul در سال 2023، این سیاست به شدت سیاسی شده است.
از جمله مخالفان این سیاست می توان به ایالات متحده اشاره کرد رئیس جمهور منتخب دونالد ترامپ و اتحادیه کارگری فدراسیون متحد معلمان (UFT) که صادر کرده است یک دعوی معوق.
مایکل مولگرو، رئیس UFT در این اطلاعیه گفت: "اعلام امروز هیچ چیز را تغییر نمی دهد - آلودگی و ازدحام ترافیک در محله های فقیرنشین، کارگر و متوسط \u200b\u200bشهر بدتر خواهد شد، و همچنان از همین خانواده ها خواسته می شود تا این هزینه را به عهده بگیرند." از احیای این طرح در ماه نوامبر.
"هیچ ، مخالف این نیست که نیویورک نیاز به سرمایه گذاری در حمل و نقل عمومی دارد. اما انجام این کار به پشت سر کارگران شهر نیویورک اشتباه است و ناشنوا باشید."
برخی، مانند بخش نیویورک AIA، چنین کرده اند در حمایت صحبت کرد.
AIA در بی،ه خود به موفقیت عوارض مشابه در شهرهایی مانند لندن که سیاستی را در سال 2003 اجرا کرد و سال 1998 سنگاپور اشاره کرد. قیمت گذاری الکترونیکی جاده سیستم
با توجه به حمل و نقل برای لندنپس از 20 سال این تلفات «پیشرفت عظیمی در مق، با هوای سمی داشته است» اما منتقدان عموماً استدلال می کنند که این هزینه ها بیشترین تأثیر را بر افراد کم درآمد دارد.
فینیاس هارپر نویسنده قبلاً در مورد اینکه چگونه سیاستمداران باید "فعالانه زیرساخت های ماشین قدیمی را از بین ببرند" برای کاهش ازدحام در لندن صحبت کرده بود، در حالی که ویروس کرونا در سال 2020 شاهد کاوش در شهرها در سراسر اروپا و آمریکا بود که بیشتر برنامه ریزی شهری من، برای عابران پیاده و دوچرخه سواران را بررسی می کنند.
عکاسی با حسن نیت ارائه شده است MTA از طریق فلیکر
منبع: https://www.dezeen.com/2025/01/06/new-york-city-first-us-city-implements-traffic-congestion-pricing/