
بروزرسانی: 29 خرداد 1404
معماران GRT هارلم را برای یک هنرمند به خانه تبدیل می کنند
یک مرکت تاریخی نئو گوتیک در هارلم در نیویورک توسط معماران GRT مستقر در بروکلین ، از طریق برجسته ، پنجره های قوس دار ساختمان و فضاهای روکش با تابلوهای بلوط نی ، زندگی جدیدی داده شده است.
رکتور سنت توماس توسط توماس هنری پوول طراحی شده و در سال 1907 ساخته شده است ، اما مدتهاست که قبل از اینکه یک نقاش مشهور جهان هنگام ایجاد آثار برای کلیسای مجاور ، این ملک را کشف کند ، خالی از سکنه ایستاده بود.

معماران GRT برای تبدیل ساختار چهار طبقه دفع شده ثبت نام شد و از این فرصت استفاده کرد تا در طرح مک، متن، با تغییر استفاده ، دوباره فکر کند.
این استودیو گفت: "این نوسازی یک نقطه عطف در گفتگوی مداوم GRT با ساختارهای تاریخی شهر نیویورک به دلیل نوآوری های مادی و مک، است که در یک پروژه استفاده مجدد سازگار انجام می شود."

این تیم در مورد بازگرداندن سنگ های قهوه ای و آجری ، با استفاده از مواد کمی متفاوت برای برجسته ، محل مداخلات استفاده می کند.
یک تغییر مهم شامل پیوستن به جفت ویندوزهای قوسی برای ایجاد دیافراگم عمودی دراز ، که نشانگر فضاهای دوتایی در داخل است.

پنجره های باقیمانده برای همه مسابقه مجدداً مورد استفاده قرار گرفتند ، در حالی که سقف اصلی چهار پا بلند شده بود تا آثار هنری بزرگ را در استودیوی نقاشی جدید طبقه بالا ایجاد کند.
یک آپارتمان مهمان در سطح باغ واقع شده است و محل اقامت اصلی طبقه سه و نیم مرکزی را اشغال می کند.

همه با یک پله ف،ی سوراخ شده سفید که قبل از خاتمه زیر یک چراغ قوه صعود می کند ، به هم وصل می شوند.
GRT Architects گفت: "فضاهای اصلی خانه مواد ساده را برای تأثیر نفیس مستقر می کند."

طرح در اطراف فضای زندگی دو مرتفع جریان دارد ، که نیمه بالایی آن در پانل های بلوط سفید و سفید پوشیده شده است که در سراسر سقف ادامه می یابد.
یک رسم غول پیکر مایکل Anast،iades لوستر با دیفیوزرهای کره زمین به ریاست یک چرم ماژولار چرم ماریو بلینی کامالاندا و ،یبی از مبلمان از جمله a میشا کان میز قهوه

مشرف به سالن یک کتابخانه و فضای کاری ماززنی است ، جایی که یک میز قرمز در منحنی بالشتک قرار می گیرد.
در آشپزخانه و محل ناهار خوری ، بلوط دوباره در کابینت های کف به سقف که یک پنجره بالای سینک را احاطه کرده است ، ادامه می یابد.
کاشی های سیاه و سفید کف را پوشانده است ، در حالی که پشته دودکش در کاشی های بتونی با رنگ سرخ شده از مجموعه فلوت ها و نی های GRT پیچیده شده است که ال،ای پیچیده شده را تشکیل می دهند.
فضای استودیو دارای یک ساختار در معرض و روشنایی و روشنایی است که در معرض آن قرار دارد ، در حالی که سایه های موتوری اجازه می دهد تا نور روز از پنجره های سقفی کنترل شود.

لهجه های رنگارنگ را می توان در سراسر فضای داخلی ، از منسوجات طرح دار و بالش های پرتاب جسورانه ، تا کاشی های کف حمام شش ضلعی و مجموعه هنری گسترده مشتری یافت.
معماران گفتند: "پایان ها و وسایل بیشتر از آنچه ،یداری شده است با ضربه زدن به شبکه هنری مشتری ما برای سخت افزار درب برنجی بازیگران ، آجر به طور نامنظم ، کاشی های بتونی سه بعدی و سایر ،اصر ایجاد شده است." "مبلمان ، پارچه و صفحات همه در دنیای مد ، هنر و طراحی داخلی توسط دوستان و از طرف دوستان تهیه شده بودند."

GRT Architects که در سال 2014 توسط Tal Sc،ri و Rustam-Marc Mehta تأسیس شده است ، انواع پروژه های نوسازی را در سراسر شهر نیویورک به اتمام رسانده است.
این موارد از یک خانه شهری بروکلین است که در آن وان های آبی ترمیم شده و کابینت سبز اضافه شده است ، به یک آپارتمان دهکده شرقی که کاملاً تنظیم مجدد شده بود.
عکاسی توسط جیسون اشمیتبشر
منبع: https://www.dezeen.com/2025/01/26/harlem-rectory-renovation-grt-architects/