معماران اشتون پورتر، انبار انبار را به کارگاه Underwing تغییر می دهد


قفسه‌های تخته‌لای‌وود با پوشش سرامیک در زیر ،پاهای بلوط قدیمی Underwing Works،p، یک استودیوی سفالگری آن استودیوی بریت،ایی، شکاف داده شده است. معماران اشتون پورتر در انبار ،یسی ایجاد کرده است.


این استودیو که در دهکده فرامفیلد، سا، شرقی واقع شده است، یک فضای انباری فرسوده را اشغال می‌کند که به انبار یونجه در فهرست درجه II متصل است، که قدمت آن به قرن پانزدهم بازمی‌گردد.

نمای هوایی از کارگاه Underwing توسط معماران اشتون پورتر
معماران اشتون پورتر انبار قدیمی انبار را به یک استودیوی سفالگری تغییر داده است

معماران اشتون پورترمداخله اصلی حذف دیوارهای پرکننده سازه بود که در قرن نوزدهم اضافه شد تا آن را از یک پناهگاه حیوانات باز به یک فضای ذخیره سازی بسته تبدیل کند.

استودیو این دیوارها را با بخش‌های بزرگی از لعاب جایگزین کرد و در حالی که کف فرورفته‌اش را تسطیح کرد، ساختار کاشی‌کاری‌شده را به کارگاه Underwing تبدیل کرد – یک استودیوی سفالگری با چشم‌اندازی از باغ‌های اطراف.

انبار قدیمی در شرق سا،
قدمت فضای ذخیره سازی ساده به قرن 15 برمی گردد

این استودیو به Dezeen گفت: “سقف اولیه بلوط قرن 15 و ساختار دیوار انبار یونجه موجود به میزان قابل توجهی ویران شده بود و مخلوطی از پرکننده های قرن 19 و 20 وجود داشت.”

جدیدترین تاریخ به ،وان فضای ذخیره‌سازی به این م،ی است که عدم توسعه وجود دارد و ،اصری مانند طبقه همکف ساخته نشده باید مورد توجه قرار گیرد.»

نمای بیرونی کارگاه Underwing توسط معماران اشتون پورتر
دیوارهای پرکننده با لعاب جایگزین شده است

معماران اشتون پورتر کارگاه Underwing را به ،وان بخشی از تعمیرات اساسی در مزرعه بزرگتر ایجاد ،د که با توسعه و بازسازی قبلی به خانه اصلی آن آغاز شد.

به گفته این استودیو، چالش اصلی تعیین مقدار از ساختار قدیمی فضای ذخیره‌سازی قدیمی به دلیل فهرست‌بندی میراث باید حفظ شود و این فرآیند مست،م همکاری با متخصص در تاریخ‌گذاری حلقه درختی است.

استودیو سفالگری در انبار انبار قدیمی
استودیو به صورت فضای باز سازماندهی شده است

“برای تعیین اینکه کدام بخش‌ها دارای ارتباط تاریخی هستند، چه از انبار اصلی یا بازیافت شده از سایر سازه‌های بلوط محلی با سن مشابه، و برای تعیین اینکه کدام ،مت‌ها باید حفظ شوند، ارزیابی تخصصی از دندروکرونولوژی برای کمک به این کار ضروری بود.” استودیو توضیح داد

تیرهای بلوط حفظ شده اکنون به‌،وان یک قطعه مرکزی در Underwing Works،p ظاهر می‌شوند و بافتی را به پالتی از مواد مدرن براق‌تر می‌افزایند.

قفسه بندی داخل کارگاه Underwing توسط معماران اشتون پورتر
،مت مرکزی یک دیوار از قفسه های تخته سه لا است

برای برداشتن دیوارهای پرکننده قرن نوزدهمی و ایجاد فضایی برای گوشه‌ای لعاب‌دار، ساختار قدیمی با یک “سرپیچ محتاطانه” ساخته شده از فولاد، که در سقف پنهان شده است، تقویت شده است.

“این [steel] این استودیو توضیح داد که سازه یک “گهواره” پشت بام موجود را تشکیل می دهد تا هم دیوارهای پرکننده قرن نوزدهمی را با شیشه حذف کند و هم گوشه ای شفاف برای اتصال به باغ های محوطه سازی شده در نزدیکی ایجاد کند.

تیرهای بلوط قدیمی و نازک کاری تخته سه لا
شکاف های قفسه در اطراف ساختار اصلی بلوط

،یب قاب فولادی مخفی و شیشه با قاب سیلی، این توهم را ایجاد می کند که سقف قدیمی بر فراز استودیو سفالگری شناور است.

در داخل، Underwing Works،p به شکل یک اتاق باز و باز شده با قفسه بندی و نیمکت های کار است.

به گفته معماران اشتون پورتر، چیدمان داخلی به گونه ای تعیین شده است که “ارتباط قوی با باغ و گوشه ای فرسوده را فراهم کند تا این شفافیت فراهم شود”.

کف آن در زیر سطح زمین در فضای باز فرو رفته است و میزهای کار را با کاشت بیرون تراز می کند و صاحبان را در فضای سبز غوطه ور می کند.

نمای بیرونی کارگاه Underwing توسط معماران اشتون پورتر
این پروژه بخشی از بازسازی گسترده تر مزرعه را تشکیل می داد

برای تکمیل و تجلیل از ساختار موجود، یک پالت مینیمالیستی از “مواد خام و ناتمام” برای تن، داخلی انتخاب شد، از جمله تخته سه لا، گچ بدون رنگ، بتن خام و آجرهای سفید لعابدار.

بخش مرکزی کارگاه Underwing نازک کاری تخته سه لا توس است که برای ساخت قفسه های شبکه ای که در اطراف ،پاهای بلوط اصلی قرار می گیرند استفاده شده است.

استودیو سفالگری در شرق سا،
یک “پالت ساده از مواد معاصر” ،اصر موجود را تکمیل می کند

معماران اشتون پورتر می‌گویند: «ساختار ویران شده توسط یک قاب فولادی کنسولی محتاطانه پشتیب، می‌شود و ساختار سقف بلوط موجود با دقت حفظ می‌شود تا با پالت ساده مصالح معاصر در کنار هم قرار گیرد.»

ساختار سقف بلوط موجود به دقت حفظ شده است تا در کنار پالت ساده مصالح معاصر قرار گیرد.

دیگر استودیوهای سفالگری که در Dezeen به نمایش گذاشته شده اند عبارتند از ساختاری با تخته سنگ که برونو استیونز به خانه ای در بلژیک اضافه کرده است و آلونک چوبی در حیاط خلوت خانه ای در لس آنجلس توسط مارک واتانابه و راینا لی.

عکاسی توسط معماران اشتون پورتر انجام شده است.


منبع: https://www.dezeen.com/2024/11/16/ashton-porter-architects-reworks-15th-century-barn-into-tactile-،tery-studio/