طراحان مکزیکی “خانه آینده” را در خانه طراحی در نظر می گیرند


بیش از 20 طراح محلی در هفته طراحی امسال مکزیک برای بازسازی بخش‌هایی از یک عمارت مدرنیستی گسترده در مکزی،یتی با موضوع خانه‌های آینده کار ،د.


تکرار امسال سالانه خانه طراحی در اقامتگاهی در محله لوماس د چاپولتپک شهر، با ساختار اولیه مدرنیستی دهه 1960 و در ،مت پایینی ملک، ضمیمه ای با آتریوم شیشه ای عظیم که در دهه 2000 توسط معمار طراحی شده بود، رخ داد. خوان گاردونیو.

نمای بیرونی خانه طراحی مکزیک
بیش از 20 طراح گرد هم آمدند تا فضاها را در یک شهرک مس، وسیع در مکزی،یتی بازطراحی کنند.

به بیش از 20 طراح مکزیکی فقط چند هفته فرصت داده شد تا به طور کامل بخش های اختصاص داده شده را در یکی از سازه ها تغییر دهند و برخی از ،اصر معماری داخلی جدید را در طراحی مانند دیوارها و حتی سقف ها بسازند.

در مقایسه با سال های گذشته، یکی از مهمترین ،اصر پروژه اجرای طراحی منظر با چندین استودیو از جمله باغ پایدار، منظره سیکا، و محوطه سازی YAAX ایجاد فضاهای طبیعی زیبا و آغشته به گیاهان بومی، گذرگاه ها، مبلمان و مجسمه ها در مناطق مختلف پارک.

آجر شیشه ای و مبل قرمز در خانه طراحی برای هفته طراحی مکزیک
طراحان مجبور بودند کل فضایی را که به آنها اختصاص داده شده بود دوباره طراحی کنند. طراحی توسط E،io Tangible و Balmaceda

در بالاترین تراس، استودیو روکا یک پورتال چوبی عظیم ایجاد کرد که افراد را به مجموعه مسیرهایی که از طریق زمین می بافند استفاده می کند.

“من به تیم های چشم انداز بسیار افتخار می کنم.” هفته طراحی مکزیک امیلیو کابررو، یکی از بنیانگذاران (DWM) به Dezeen گفت.

“برای ایجاد این دشت وحشی، آنها از بذر شروع ،د و تنها شش هفته فرصت داشتند. آنها کار خارق العاده ای انجام دادند زیرا تمام این منطقه کاملاً متروکه بود.”

اتاق سبز با نوار وسط و چراغ
طراحان به آنچه فکر می ،د خانه آینده ممکن است شبیه باشد پاسخ دادند. طراحی توسط Ad Hoc و 1800 Tequila

در مجاورت پورتال استودیو روکا، ورودی نمایشگاه به خانه اصلی چهار طبقه قرار داشت. بازدیدکنندگان از طریق یک دیوار باز به گا،ی هدایت شدند که تکامل DWM و Design House در 15 سال گذشته را به نمایش می گذاشت.

در طبقه بعدی، استودیو معماری فضای ملموس و لباس طراحی پارچه Balmaceda تختخواب قرمز مجسمه‌ای را جلوی دیواری از آجر شیشه‌ای قرار داد و نقشی هندسی روی سقف با اندود چوبی نقاشی کرد.

تخت روکش پنل بازیافتی
برخی از طراحان رویکردی مبتنی بر مواد را در پیش گرفتند. طراحی توسط Irrelevante و طراح Rosela Barraza

همچنین در این طبقه فضایی توسط استودیو طراحی محلی وجود داشت به این با مارک ، تکیلا 1800، تقریباً به طور کامل به رنگ سبز با یک میله چوبی و ف،ی بلند که از وسط کشیده شده است و بالای آن چراغ های فولادی ضد زنگ است. استودیو دیوید پمپا.

به گفته خوان خوزه نمر، یکی از بنیانگذاران Ad Hoc، رنگ سبز برای اشاره به آینده ای انتخاب شد که در آن زندگی گیاهی از محیط ساخته شده پیشی گرفته است.

پوشش ف،ی و ابلیسک سنگی
برخی رویکرد «آینده گذشته» را در پیش گرفتند. طراحی توسط استودیو 91

از طریق فضای Ad Hoc یک اتاق کوچک بود که توسط استودیوی طراحی مبلمان طراحی شده بود بی ربط و طراح روزلا بارازا.

برای بارازا، فضای کوچک فرصتی بود برای مفهوم سازی یک خانه آینده که در آن فضا و مواد محدودتر شده اند. او از مواد پ،تیکی بازیافتی و مبلمان Irrevelante برای ایجاد یک واحد دیواری استفاده کرد که برای نمایان شدن وسایل برقی در یک طرف و یک تخت خواب در سمت دیگر می‌چرخد.

اتاق نشیمن عقب نشینی در خانه طراحی
آنها فقط چند هفته فرصت داشتند تا تعمیرات اساسی را تکمیل کنند. طراحی توسط Mood Estudio و Casa Palacio

“[The future] بارازا به Dezeen گفت: در حال حل یک مشکل است.

“این فقط ساختن چیزهای زیبا نیست، بلکه فکر ، به طول عمر چیزها است. در مورد مواد است.”

محوطه سازی تراس در خانه دیزاین
سطوح مختلف ملک توسط استودیوهای مختلف محوطه سازی شده است. طراحی توسط Cica Paisaje

طبقه بالا، یک اتاق کنار استودیو 91 رویکردی «رترو-آینده‌نگر» را در پیش گرفت و اتاقی را با دیوارهای ف،ی و ،اصر سنگی به نمایش گذاشت که به یک اتاق شنود دایره‌ای منتهی می‌شد با روکش چرمی مبل De Sed که در کنار آن ابلیسک‌های سنگی روی هم قرار داشت. استودیو سنگ.

جیمی بوکای، موسس استودیو 91 گفت که رویکرد او شامل گرفتن چیزهایی از گذشته برای “پیشبرد آینده” است.

او به Dezeen گفت: «انسان ها چیزهای رباتیک را دوست ندارند زیرا از آینده می ترسند. بنابراین گاهی لازم است که به گذشته برگردید و حس نوستالژی لحظه را احساس کنید.

در بالاترین طبقه، استودیو حالت و کاخ خانه رویکرد مشابهی را در پیش گرفت، با فضای استراحتی که مربوط به دهه 1970 بود، با میزهای چرخشی و سقف‌هایی با نور پس‌زمینه با تکیه‌گاه‌های چوبی پره‌دار.

از میان حیاط مجاور خانه بزرگ بیرون آمده و از چند پله پایین می آییم، ساختمان ضمیمه کوچکتر دارای ورودی در وسط یک دهلیز شیشه ای دو طبقه خیره کننده است که با گیاهان پوشیده شده است. محوطه سازی Huatan و نورها توسط استودیو دیوید پومپا.

دهلیز شیشه ای با گل
ساختار کوچکتر در ملک دارای یک دهلیز عظیم است که دو حجم را به هم متصل می کند. طراحی توسط Huatan Paisa،o و Studio David Pompa

پایین مجموعه ای از پله ها فضایی با ارتفاع دو برابر طراحی شده بود رائول د لا سردا و در حیاط خلوت یک کافه کنار استودیو رودریگو نوریگا و طبقه پنجمبا صندلی‌های کبالت و نقره‌ای طراحی شده توسط تیم سفارشی برای Design House.

ویترین های دیگر در طول هفته طراحی امسال مکزیک شامل نمایشگاهی بود که در آن استودیوی مبلمان فرانسوی هال هاوس “نوار ،یبی” از طرح های خود را با سازندگان و طراحان محلی ایجاد کرد.

صندلی های آبی در کافه
در پایین ترین سطح ملک یک کافه فعال بود. طراحی توسط استودیو Rodrigo Noriega و Quinto Piso

در اوایل سال جاری، گا،ی NC Diseño در بوگوتا نمایشگاه مشابهی را با 10 طراح کلمبیایی که یک عمارت در شهر را تج، ،د راه اندازی کرد.

عکاسی توسط آلوم گالوز انجام شده است.

خانه طراحی از 10 اکتبر تا 3 نوامبر در مکزیکو سیتی به ،وان بخشی از هفته طراحی مکزیک به نمایش گذاشته شد. برای نمایشگاه‌ها، گفت،ا و نمایشگاه‌های بیشتر در معماری و طراحی، به راهنمای رویدادهای Dezeen مراجعه کنید.




منبع: https://www.dezeen.com/2024/11/05/mexico-design-،use-2024/