ده پروژه طراحی دانشجویی از Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey


نمایش های مدرسه Dezeen: مبلم، که به طور خاص متن، با نیازهای بدن ،ن طراحی شده است در این نمایشگاه مدرسه توسط دانش آموزان Ins،uto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey گنجانده شده است.


همچنین شامل یک ابزار موسیقی است که برای افراد کم بینا و دارندگان چاشنی سرامیکی با الهام از فرهنگ مکزیک طراحی شده است.


موسسه: تکنولوژیکو د مونتری
مدرسه: معماری، هنر و طراحی (EAAD)
دوره: افق 2024
معلمان: اساتید تکنولوژیکو د مونتری

بی،ه مدرسه:

EAAD توسط دانشجویان سراسر کشور در مؤسسه Tec de Monterrey مطابقت دارد و بر آموزش متخصص، تمرکز دارد که قادر به رویارویی با چالش‌های معاصر در این زمینه‌ها از طریق نوآوری، خلاقیت و پایداری هستند، از طریق حمایت از ابتکارات دانش‌آموزان و دیده شدن کار آنها.

از زمان تأسیس مدرسه ما، این مدرسه عضو سازمان‌های معتبری مانند انجمن بین‌المللی دانشگاه‌ها و کالج‌های هنر، طراحی و رسانه (CUMULUS)، سازمان طراحی جه، (WDO)، انجمن دانشکده‌های دانشگاهی معماری بوده است. (ACSA)، UN-Habitat و انجمن مؤسسات آموزش معماری جمهوری مکزیک (ASINEA) و طبق رتبه بندی دانشگاه های جه، QS بر اساس موضوع، در سال 2024 در 50 رتبه برتر قرار گرفته است.

“هر نمایشگاه بهترین پروژه های ایجاد شده توسط دانشجویان طراحی را به نمایش می گذارد. تمام پروژه های انتخاب شده به دلیل کیفیت مفهومی و اجرای بالای خود و همچنین همسویی آنها با اصول و DNA دانشکده طراحی Tecnológico de Monterrey برجسته می شوند.

“هر پایان ترم دانشجویان ما یک نمایشگاه نهایی در هر یک از محوطه های دانشگاهی خود برپا می کنند. این نمونه کوچکی از ده مورد از مهم ترین مجموعه ها و پروژه های دانشکده طراحی Tecnologico de Monterrey است.”


ع،ی از یک ظرف چوبی بیضی شکل در رنگ های قهوه ای و مشکی، در پس زمینه خا،تری.

Acobijo توسط Airam Ruelas

“آکوبیجو” که برای کمک به ،، که سنت های آشپزی را زنده نگه می دارند، طراحی شده است، از احساس امنیت آشپزخانه خانه کودکی ما زاده شده است که جسم و روح ما را تغذیه می کند.

“این شامل یک مولکاژیت و یک آسیاب است که حرکت مچ دست را برای جلوگیری از درد و کاهش ساییدگی در ناحیه محدود می کند.

“برنده، رده پایدار – CEM.”

دانش آموز: آیرام روئ،
دوره های آموزشی: فرآیند تفکر و خلاقیت، مشخصات محصولات و خدمات، طراحی و نوآوری
معلمان: ماریانا سولیس، جوئل اولگوین، لورا نینو، ریموندو آ،تا و کریستین گومز


ع،ی از کاسه ها و گلدان های سرامیکی در رنگ های صورتی، آبی، زرد و سبز.

ماچیلا اثر امیل سانچز

“Machilia مجموعه ای از جاهای چاشنی سرامیکی است که از غذاهای خیاب، مکزیک الهام گرفته شده است، که به دنبال منع، ، سرزندگی غرفه های غذا و ارزش های مرتبط با غذا به ،وان یک اقدام جمعی در فرهنگ ما است.

«این خانواده از محصولات شامل نمکدان، فلفل‌دان، کاسه و قایق سس است.

“برنده رده خانگی – CEM.”

دانش آموز: امیلانو سانچز
دوره: طراحی خانواده محصول، م،ار بودن و بهینه سازی و تجربه گسترده
معلمان: مونتسرات کاست،ون، لیلیانا اوواله و لتیسیا گاتیان


ع،ی از یک ابزار موسیقی، به شکل جعبه با کنترل های مک،کی، در رنگ های خا،تری، سفید و سیاه.

موسیقی. همه توسط Nimbe Rivers

«موسیقی، زب، جه، است، مگر زم، که ،ت به مطالعه آن می‌رسد.

“موسیقی. ابزاری فراگیر برای افراد دارای ناتو، بینایی، از پتانسیومترهایی استفاده می کند که کارکنان را شبیه سازی می کند و نت های موسیقی را منتشر می کند.

«بنابراین، با یک امتیاز بالا، کاربران نت‌ها را با لمس شناسایی و به خاطر می‌سپارند و آن‌ها را در موسیقی بازتولید می‌کنند.

“برنده، دسته احساسات – CEM.”

دانش آموز: نیمبه روسیه
دوره: پروژه یکپارچه: طراحی و فناوری های نوظهور
معلمان: لوبسانت اورتگا و ریکاردو اسپینوزا


یک صندلی با یک صندلی U شکل و پاهای U شکل، در رنگ های قرمز، ع، گرفته شده در پس زمینه خا،تری.

Fémina 01 اثر والنتینا گونزالس

«Fémina 01 مبلم، است که مطابق با اندازه‌گیری‌های آنتروپومتریک ،ن مکزیکی طراحی شده است و از استانداردسازی آندرمرکزی در طراحی انتقاد می‌کند.

«صندلی برگشت پذیر آن به کاربر این امکان را می دهد که سمتی را انتخاب کند که به بهترین وجه با بدنش سازگار است.

“تنهای مایل به قرمز نماد قدرت و امید است و گفتگو را در مورد نقش ،ن در طراحی ترویج می کند.

“برنده، رده کارآفرینی – CEM.”

دانش آموز: والنتینا گونزالس
دوره: پروژه انتگرال: توسعه پروژه های طراحی استراتژیک
معلمان: آندره آ پازوس و مانوئل لوپز


ع،ی از یک تاسیسات به شکل یک گودال ماسه ای مدور و سه سازه مک،کی که فرم هایی را به داخل آن کشیده اند.

انتروپیا اثر برندا لی، آنا هرناندز، پائولا زاراته و سباستین آرویو

«آنتروپی ماشینی است که ال،ایی را بر اساس تعامل انس، تولید می‌کند و هرج و مرج در زندگی مهاجران را نشان می‌دهد.

“این سه لحظه دارد: روال زندگی مهاجر، محرک مهاجرت (تعامل کاربر) و هرج و مرج پس از از دست دادن زندگی روزمره.

“این منع، کننده تجربه انجی، یک مهاجر کلمبیایی در مکزیک است که به دنبال ایجاد همدلی است.

“برنده، دسته اجتماعی و دسته افتخار – CCM.”

دانش آموزان: برندا لی، آنا هرناندز، پائولا زاراته و سباستین آرویو
دوره: شکل، عملکرد، حس و ارزش
معلمان: خوزه د لا او، پیر پائولو پروچیو و اسکار میراندا


ع، گلدان سرامیکی سبز رنگ که شکل خود را از کاکتوس گرفته و داخل آن یک گل سفید است.

Silvestre اثر وا،یا کاساس

“با الهام از یک گیاه نمادین و عرف، از فرهنگ مکزیک، کاکتوس.

“شکل شبیه بازوهای نازک و نامتقارن این گیاه است که به دنبال شیک و ظرافت است.”

دانش آموز: وا،یا کاساس
دوره: تمرکز هنر، شی و مد
معلمان: آیرتون میراندا، زیتا گونزالس، کلودیا کلیمان، الخاندرو دیاز و کریستینا روب،


ع،ی از یک گلدان سبز با گل‌های نارنجی در داخل، با یک آینه مدور در پشت آنها.

دوگانه اثر مونیکا ایزوبل لموس

“دوگانگی یک گلدان منحصر به فرد است که یک توهم نوری جذابی را ایجاد می کند که بر روی گل و زیبایی آن متمرکز شده است.

این گلدان با طراحی مینیمالیستی و ظریف دارای آینه ای است که به صورت استراتژیک در پشت گل قرار گرفته است و این تصور را ایجاد می کند که یک گل اضافی در فضا شناور است و اجازه می دهد زوایای مختلف گل از یک موقعیت واحد دیده شود.

“این جلوه بصری چشم را به وجد می آورد و هر فضایی را به صحنه ای از زیبایی و رمز و راز تبدیل می کند.”

دانش آموز: مونیکا ایزوبل لموس
دوره: کارگاه: گیاهی
معلمان: هنری ژولیر و خورخه دیگو اتین


ع،ی از بالا از یک بازی رومیزی دایره‌ای با رنگ‌های زرد و آبی، همراه با کارت‌های همراه با همان رنگ‌ها.

Hihamt توسط Ana Sofía Valenzuela Hernández، Ana Sofía Yeomans Molina، Victoria Moreno Cruz و Carla Paulina Fuentes Hernández

هیهمت از نیاز به ایجاد یک منبع آموزشی سرگرم کننده برای کودکان و نوجوانان برای یادگیری Cmiique iitom ناشی می شود و علاقه به زبان مادری خود را ارتقا می دهد و زبان را حفظ می کند.

بازی رومیزی با الهام از منابع طبیعی Punta Chueca و تقویم Comca'ac، ،اصری مانند دریا، شن، آسمان و ستاره ها را در خود جای داده است.

دانش آموزان: آنا سوفیا والنزوئلا هرناندز، آنا سوفیا یومانس مولینا، ویکتوریا مورنو کروز و کارلا پائولینا فوئنتس هرناندز
دوره: شکل، کارکرد، حس و ارزش
معلمان: هوگو مارتینز، رنه کورلا، ادگار لودرت، لوئیس فرانکو، خامه سولورزانو و دایانا جیمنز


ع،ی از یک سیستم قفسه بندی روی چرخ، در رنگ های سفید و قرمز، در پس زمینه خا،تری کم رنگ.

گرو توسط برونو دیاز، دیگو کاریلو و جاشوا گوتیرز

Grö یک سیستم م،ار برای افراد دارای ناتو، های جسمی و شناختی است که در IAP دنیای جدید پیاده سازی شده است.

“این ارگونومی و کارایی را در گلخانه ها برای استفاده های سنگین بهینه می کند، با سینی هایی که تمیز ، و حمل و نقل گیاهان را آسان تر می کند.

ساختار قابل انطباق آن امکان جابجایی کارآمد مواد را فراهم می کند و دسترسی را در اولویت قرار می دهد.

“برنده برجسته – QRO.”

دانش آموزان: برونو دیاز، دیگو کاریلو و جاشوا گوتیرز
دوره: شکل، کارکرد، حس و ارزش
معلمان: آیکا کینیک، فرانسیسکو مارتینز، لوئیس کوردوبا و ماریو مارتینز


ع،ی از یک قاب دستگاه، به رنگ‌های صورتی و بنفش، در فضای بیرونی بتونی خا،تری.

Entrelazos توسط Ximena Monroy، Mic،e Diaz و Juan Carlos Rodríguez

انترالازوس تجربه نقاشی را به یک بازی سه بعدی با مهره های متحرک و ساختارهای لوله ای منحنی تبدیل می کند.

“این مبلمان بازیگوش امکان ،یب نامحدود را فراهم می کند، خلاقیت و رشد حرکتی دوران کودکی را تحریک می کند، آزادی و روان بودن سکته مغزی را هنگام نقاشی برمی انگیزد، و بازی و کاوش آزاد را تشویق می کند.”

“برنده برجسته – CCM.”

دانش آموزان: شیمنا مونروی، میشل دیاز و خوان کارلوس رودریگز
دوره های آموزشی: فرآیند تفکر و خلاقیت، مشخصات محصولات و خدمات، طراحی و نوآوری (CCM)
معلمان: جرادو اوسیو، د،ل زویتا، مارسلو رامیرز، هیلدا وارلا، یوروئن ،ما، رومن روی پوینت و آلبرتو مندوزا

محتوای مشارکت

این نمایش مدرسه مشارکتی بین Dezeen و Ins،uto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2024/11/17/insituto-de-monterrey-design-projects-dezeen-sc،ols،ws/