ده اقامتگاه دورافتاده که برای آرامش و حفظ حریم خصوصی طراحی شده اند


پس از تکمیل خانه دورافتاده معمار پیر تیلور در الیو گروو در یونان، مجموعه ای از 10 خانه آرام را که در خارج از مسیر نامرتب پنهان شده بودند، تهیه کرده ایم.


از خانه ای منزوی در دامنه کوه گرفته تا خلوتگاه ساحلی منزوی، این فهرست راه هایی را به تصویر می کشد که معماران به پناهگاه های قابل س،ت در آرام ترین گوشه های جهان می پردازند.

10 اقامتگاه دورافتاده را بخو،د که به ،نان خود آرامش و حریم خصوصی را ارائه می دهد:


Hlöduberg Artist Studio، ایسلند، توسط Studio Bua
ع، از Marino T،rlacius

Hlöduberg Artist Studio، ایسلند، توسط Studio Bua

این خانه تعطیلات دورافتاده پوسته یک ساختمان مزرعه متروک را اشغال می‌کند که در منطقه حفاظت‌شده طبیعی Breiðafjörður در غرب ایسلند واقع شده است.

در حالی که ،اصر ساختمان موجود حفظ شده و اقتباس شده است، برخی دیگر برای مرزبندی با حیاط باز ویران شده اند. فضای داخلی با اندود چوبی آن توسط پنجره‌های بزرگ مشرف به چشم‌انداز ش،ته شده است و با یک استودیوی هنری دو ارتفاع برای مالک کامل شده است.

درباره استودیوی هنرمند Hlöduberg بیشتر بد،د ›


نمای بیرونی DNA Alpine، ایالات متحده، توسط CCY Architects
ع، جرمی بیترمن

DNA Alpine، ایالات متحده، توسط CCY Architects

نوارهای مسی پتینه کاری شده نمای بیرونی DNA Alpine را پوشانده است، خانه ای کم ارتفاع که در دامنه کوهی در ک،ادو پنهان شده است.

این بنا توسط CCY Architects طراحی شده است تا “در یا به نوعی تبدیل شود” به بخشی از محیط منزوی خود، که توسط درختان ص،ر بلند و مناظر کوه های راکی ​​رنگ شده است.

نمای مسی به دلیل نگهداری کم، مقاوم در برابر آتش و بادوام بودن در آب و هوای شدید و همچنین به دلیل رنگ بنفش و خا،تری آن که شبیه به رخنمون های اطراف است، انتخاب شده است.

درباره DNA Alpine بیشتر بد،د ›


خانه دورافتاده Caochan na Creige، اسکاتلند، اثر ایزات آروندل
ع، ریچارد گاستون

Caochan na Craige، اسکاتلند، اثر ایزات آروندل

یکی دیگر از خانه‌های موجود در این فهرست که برای تطبیق با محیط اطرافش طراحی شده است، Caochan na Creige است، خانه‌ای جمع و جور که در یک ورودی سرپناه در هبریدهای بیرونی قرار گرفته است.

ایزات آروندل از دیوارهای ضخیم از سنگ محلی برای محصور ، چارچوب چوبی نامنظم خود استفاده کرد، که به گفته او نتیجه “کار با منظره به جای مخالف آن” است.

درباره Caochan na Craig بیشتر بد،د ›


خانه ای در باغ زیتون، یونان، اثر پیر تیلور
ع، از جیم استفنسون

خانه ای در باغ زیتون، یونان، اثر پیر تیلور

این خانه تعطیلات بتونی در روستایی یونان که توسط معمار پیر تیلور به ،وان یک “کمپینگ” برای خانواده اش طراحی شده است، تا حدی در معرض ،اصر قرار گرفته است.

تیلور توضیح داد: «من از استعاره اردوگاه استفاده می‌کنم، زیرا این منظره شیوه‌ای کاملا متفاوت از بودن را که بسیار فصلی است، تشویق می‌کند. “خانه در زمستان شلوغ می شود و دوباره در بهار راه اندازی می شود.”

درباره خانه در باغ زیتون بیشتر بد،د ›


خانه ای دورافتاده در مکزیک اثر لودویگ گادفروی
ع، از روری گاردینر

کاسا آلفرز، مکزیک، اثر لودویگ گودفروی

بتن همچنین ماده انتخابی لودویگ گودفروی در هنگام طراحی Casa Alfére بود، یک خانه وحشیانه که می توان آن را در یک جنگل کاج ساعتی خارج از مکزیکو سیتی یافت.

این خانه به ،وان یک اقامتگاه دورافتاده آ، هفته در نظر گرفته شده است، که از ایده ایجاد یک پناهگاه غیرقابل نفوذ و محافظ که شبیه یک کابین جنگلی است، شکل گرفته است.

درباره Casa Alférez بیشتر بد،د ›


خانه ای در لوس ویلوس، شیلی اثر ریو نیشیزاوا
ع، کریستوبال پالما

خانه ای در لوس ویلوس، شیلی اثر ریو نیشیزاوا

سقفی مواج بر فراز خانه در لوس ویلوس که توسط معمار برنده جایزه پریتزکر ریو نیشیزاوا بر روی دماغه ای ص،ه ای در شیلی ساخته شده است، اوج می گیرد.

شکل موج دار برای تقلید از خطوط دوردست طراحی شده است و در عین حال بالا و پایین می رود تا ،مت داخلی کشیده آن را به راحتی ت،یم کند.

معمار گفت: “هیچ دیواری وجود ندارد که بتوان از آن صحبت کرد – مانند یک ساختمان از زمین و سقف تنها در میان طبیعت فراوان است.”

درباره House in Los Vilos بیشتر بد،د ›


خانه دور افتاده در جنگل عمیق
ع، از رافائل تیبودو

La Cime، کانادا، توسط Naturehumaine

Naturehumaine این خانه تعطیلات را به‌،وان «کلبه‌ای کوچک» طراحی کرد که در جنگل‌های عمیق در کبک قرار دارد.

پوشیده از تخته‌هایی از کاج غربی قدیمی است که برای استتار با تنه‌های درختان اطراف انتخاب شده‌اند، در حالی که پوشش‌های کاج سفید درون آن یک پس‌زمینه حداقلی را برای پنجره‌های بزرگ تصویری مشرف به سایبان برگی تشکیل می‌دهد.

درباره La Cime بیشتر بد،د ›


O Lofos، یونان، توسط Block722
ع، آنا سنتل

O Lofos، یونان، توسط Block722

Block722 پالتی از رنگ‌های خاکی و بافت‌های طبیعی را برای این خانه پلک، کرت، که به گونه‌ای طراحی شده است که تابع محیط کوهست، ساحلی آن باشد، در اولویت قرار داده است.

کاتیا مارگاریتوگلو مدیر خلاقیت گفت: کوه و دریا ،اصر قوی این مکان هستند. آنها بسیار مسلط هستند و شما درک می کنید که باید به آنها احترام بگذارید و با فروتنی مداخله کنید.

درباره O Lofos بیشتر بد،د ›


خانه دور افتاده در جنگل، ژاپن، توسط معماران فلوریان بوش
ع، از معماران فلوریان بوش

خانه در جنگل، ژاپن، توسط معماران فلوریان بوش

این خانه در هوکایدو برای خانواده ای طراحی شده است که می خواهند فضایی را داشته باشند که در آن بتوانند به خلوت جنگل فرار کنند.

شکل آن به بال‌ها یا “شاخه‌هایی” ت،یم می‌شود که با روکش سرو و شکافی در بین درختان موجود یکپارچه می‌شوند و آسیب به سایت را به حداقل می‌رسانند در حالی که ،نان را در آن فرو می‌برند.

فلوریان بوش، معمار آن می‌گوید: «پاسخ معماری صرفاً ادامه‌ی تجربه در جنگل است؛ تکمیل ساختمان به این م،ا نیست که پروژه تمام شده است، بلکه با پوشش گیاهی اطراف به تکامل خود ادامه خواهد داد».

درباره House In The Forest بیشتر بد،د ›


نمای هوایی از Årestua، نروژ، توسط Gartnerfuglen Arkitekter
ع، از ایوار کوال

Årestua، نروژ، توسط Gartnerfuglen Arkitekter

Gartnerfuglen Arkitekter در طراحی Årestua که در اطراف یک شومینه مرکزی سازماندهی شده است، از چیدمان کلبه های چوبی سنتی استفاده کرده است.

این خانه که در یک جنگل در یک منطقه دورافتاده از Telemark قرار دارد، به پنج جلد ت،یم می‌شود که دارای گوشه‌های نشستن در اطراف بیرونی است که مالک می‌تواند از آن مناظر را مشاهده کند.

درباره Årestua بیشتر بد،د ›


منبع: https://www.dezeen.com/2024/11/06/remote-،uses-architecture-roundup/