دانشگاه کالیفرنیای جنوبی چهار پروژه معماری دانشجویی را مورد توجه قرار داده است


نمایش های مدرسه Dezeen: یک بازی رومیزی که زندگی در لس آنجلس، ایالات متحده را بررسی می کند، در این نمایش مدرسه توسط دانشجویان دانشگاه کالیفرنیای ج،ی گنجانده شده است.


همچنین شامل یک کلیسا است که به ،وان یک زمین بازی اجتماعی و غرفه ای با ،اصر طراحی الهام گرفته از جامعه و فرهنگ محلی بازسازی شده است.


موسسه: دانشگاه کالیفرنیای ج،ی
مدرسه: دانشکده معماری
دوره: ARCH402/705
مدرس: کوین شرود

بی،ه مدرسه:

چهار پروژه زیر منتخبی از یک استودیوی موضوعی عمودی به سرپرستی عضو هیئت علمی کوین شرود است؛ استودیوی موضوعی شامل دانشجویان معماری در سال چهارم تحصیلی و دانشجویان کارشناسی ارشد معماری در سال آ، تحصیل در دانشگاه ج، است. کالیفرنیا.

“قطار پول: آ،ین مایل با استفاده از آن به ،وان یک منبع حمل و نقل برای مسافران و یک شبکه تحویل غذا، رویکردی نوآورانه برای ارتقای سیستم ریلی مترو لس آنجلس معرفی می کند.

«این ترم، استودیو بر روی آ،ین مایل سفر کاربران مترو تمرکز می‌کند و بررسی می‌کند که چه کالاها، خدمات و برنامه‌هایی می‌توانند تجربه سفر را برای مسافر، که به خانه می‌روند افزایش دهند.

این استودیو با همکاری Logos Faith Development دارایی‌های کلیساهایی را که استفاده ناکافی شده‌اند، به‌،وان مراکز اجتماعی موقت در طول سفر کاربران شناسایی کرده است.

“کلیساها برای آشنایی جمعی برای دسترسی به اطلاعات، کالاها و خدمات انتخاب شدند. برنامه‌های استودیو شامل فروشگاه‌های مواد غذایی، کتابخانه‌ها، کافه‌ها و بارهای اینترنتی و سایر پیشنهادات است.

«کاوش رسمی استودیو با معرفی چهره‌های گذرا به بررسی انتقادی زیبایی‌شناسی امر آشنا می‌پردازد.

“این رویکرد یک درهم تنیدگی رسمی ایجاد می کند که در آن مجاورت فضایی مش، است و توصیف مستقل هر شکل را دشوار می کند.”


ع،ی از یک بازی رومیزی با رنگ‌های آبی، نارنجی، قرمز و سبز. دست های یک نفر را می توان دید که سه کارت در دست دارد.

بازی های انجام شده توسط Aliya Formeloza و Jianghui (Jack) Qu

«بازی LA Life به م،ای طراحی فضاهای امن برای بزرگسالان و کودکان برای یادگیری، جمع شدن، بازی و استراحت می‌پردازد.

این پروژه برگرفته از میراث غنی لس آنجلس، از مصنوعات فرهنگی و بازی‌های رومیزی نوستالژیک برای دعوت به کنجکاوی و مشارکت جامعه استفاده می‌کند.

“این یک تجربه همهجانبه برای کاوش در جوامع متنوع هر منطقه شهری در حالی که درگیر یادگیری م،ادار است، ایجاد می کند.

فراتر از بازی، این پروژه از بازیگوشی به‌،وان ابزاری برای ایجاد یک محیط مش، استفاده می‌کند که در آن جامعه می‌تواند در حمایت متقابل، مبا، خلاقانه و به اشتراک‌گذاری منابع و خدمات مشارکت کند که منع، کننده روح LA است.

دانش آموزان: آلیا فورملوزا و جیانگهوی (جک) کو
دوره: استودیوی عمودی (تلفیقی استودیوی موضوعی دانشجویی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد): قطار پول – آ،ین مایل
مدرس: کوین شرود


تجسم طراحی غرفه در رنگ های قرمز، آبی، سفید و سبز، با افراد در فضا.

رشد بازتابی اثر آلیزا روزنکرانز و کاترین آ،تا

«این پروژه از بازدیدکنندگان دعوت می‌کند تا در مسیر غرفه‌ای آینه‌ای قدم بردارند که تماشای خود را دعوت می‌کند.

«سطوح منحنی انعکاسی ظریف، رنگ‌ها، ال،ا و بافت‌های پر جنب و جوش الهام‌گرفته از فرهنگ محلی را به تصویر می‌کشند و بازتاب می‌دهند و تعاملی بین هویت شخصی و اجتماعی ایجاد می‌کنند.

این طرح که هم به ،وان یک لنز واقعی و هم نمادین عمل می کند، جوامع حاشیه ای را که اغلب در بافت شهری نادیده گرفته می شوند، برجسته می کند.

هنگامی که کاربران با فضا تعامل می کنند، با بازتاب هایی از خود و دیگران مواجه می شوند و حس مش،ی از تعلق و ارتباط را در خود پرورش می دهند.

این طرح، معماری را به‌،وان بستری برای بازتاب اجتماعی تصور می‌کند که جوامع را برای مشاهده، شناسایی و تجلیل از هویت‌های متنوعی که محیط مش،شان را شکل می‌دهند، توانمند می‌سازد.»

دانش آموزان: آلیزا روزنکرانز و کاترین آ،تا
دوره: استودیوی عمودی (تلفیقی استودیوی موضوعی دانشجویی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد): قطار پول – آ،ین مایل
مدرس: کوین شرود


ع،ی از یک مدل معماری از بالا از یک طرح زمین بازی که دارای تناژهای صورتی، آبی، سبز و زرد است.

PLAYxBOOKo: احیای یک کلیسا به ،وان زمین بازی اجتماعی اثر دل، رایان و کریستوفر پالیونگاس

«در جامعه‌ای با کمبود قابل توجه فضای پارک باز و فرصت‌های تفریحی، این پروژه کلیسای خالی Heavenly Vision را دوباره به ،وان یک منظره بازی داخلی تصور می‌کند.

این فرم‌ها با الهام از X و O بازی‌های دوران کودکی و کتاب‌های ورزشی، بچه‌ها را به تعامل، کاوش و بازی تشویق می‌کنند.

“اشکال خانه منع، کننده محله اطراف است و فضا را به ،وان یک گسترش جامعه قرار می دهد.

به همین ترتیب، بسیاری از ،اصر نمادین اصلی کلیسا، مانند دهانه‌های قوسی و پنجره‌های شیشه‌ای رنگی، حفظ شدند تا جایگاه خود را به ،وان یک فضای تجمع مرکزی و نماد با هم بودن در جامعه حفظ کنند.»

دانش آموزان: دیلینی رایان و کریستوفر پالیونگاس
دوره: استودیوی عمودی (تلفیقی استودیوی موضوعی دانشجویی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد) – The Money Train: The Last Mile
مدرس: کوین شرود


ع،ی از طرح‌های چاپ‌شده برای آستین‌های ضبط و دیسک‌های وینیل، که تجسمی از یک مرکز منظره صوتی در رنگ‌های مختلف بر روی آنها چاپ شده است. طرح ها روی چمن سبز گذاشته شده اند.

منظره صوتی توسط مکینتاایر شنل و جانت دی لس سانتوس

«Soundscape با ثبت لحظه‌ای در موسیقی، منظره را دوباره به تصویر می‌کشد و فضایی را ایجاد می‌کند که وات بتواند در آن آواز بخواند.

«ریتم‌های موسیقی چیدمان منظره را شکل می‌دهند و به آن جری، طبیعی می‌دهند که با صدا طنین‌انداز می‌شود.

«صحنه اجرای مرکزی بیان را از طریق موسیقی و حرکت تشویق می‌کند، در حالی که ،اصر تعاملی کودکان را تشویق می‌کند تا هنر خود را تولید کنند، چه از طریق صدا، حرکت یا خلق بصری.

“این فضای پر جنب و جوش و متمرکز بر جامعه به طور یکپارچه موسیقی، هنر و بازی را در هم می آمیزد و کودکان را به کاوش، یادگیری و اجرا در محیطی دعوت می کند که تخیل و خلاقیت در کنار هم قرار گیرند.”

دانش آموزان: مکینتایر شنل و جانت دی لس سانتوس
دوره: استودیوی عمودی (تلفیقی استودیوی موضوعی دانشجویی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد): قطار پول – آ،ین مایل
مدرس: کوین شرود

محتوای مشارکت

این نمایش مدرسه با مشارکت Dezeen و دانشگاه کالیفرنیای ج،ی است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2024/11/29/architecture-projects-university-of-southern-california-dezeen-sc،ols،ws/