نمایش های مدرسه Dezeen: موزهای که هدف آن احیای تکنیکهای صنایع دستی گمشده است و آکواریومی با نمایشگاههای دیجیتالی در آ،ین نمایش مدرسه Dezeen توسط دانشجویان دانشگاه نیو ساوت و، به نمایش درآمده است.
همچنین شامل یک مرکز هنرهای نمایشی است که برای تقویت مجدد هنرهای خلاق و جامعه گسترده تر در سیدنی بزرگ و یک فضای امن اختصاص داده شده به افراد در جامعه دگرباشان طراحی شده است.
موسسه، نهاد: دانشگاه نیو ساوت و،
مدرسه: مدرسه محیط ساخته شده
دوره های آموزشی: معماری و معماری داخلی
بی،ه مدرسه:
ما در UNSW Built Environment، شهرهای آینده را شکل می دهیم – شهرهایی که انعطاف پذیر، پایدار، متصل، سالم، هوشمند، قابل زندگی و فراگیر باشند.
ما بر چالشهای شهرها در هر مقیاسی تمرکز میکنیم، از محصولات طراحی شده صنعتی گرفته تا طراحی معماری ساختمانها و مناظر، و همچنین سیاستها و برنامهریزی شهری و منطقهای.
“ما محیط های ساخته شده با عملکرد بالا را ایجاد می کنیم که به مق، با بحران آب و هوا کمک می کند، در حالی که اخلاق طراحی انسان محور ما به نیازهای فرد و همچنین جامعه و چشم انداز فرهنگی ما پاسخ می دهد.
“ما فارغ التحصیلان ماهر و جوینده را با وجدان توسعه می دهیم که می توانند به طور مثبت درگیر، تطبیق داده و شهرهای آینده ما را به نفع همه مردم شکل دهند و این سیاره را کاملاً در ذهن داشته باشیم.”

مرکز یادگیری در UNSW سیدنی توسط ناتالی وینگ سام هو
“این پروژه در مورد فراهم ، دانش آموزان UNSW با مک، راحت، امن و پر جنب و جوش برای گذراندن وقت است.
«این ساختم، است که دانشآموزان را زنده نگه میدارد – مک، که صدای آنها شنیده میشود، اشتیاق به نمایش گذاشته میشود، انگیزه حفظ میشود، استرس کاهش مییابد، روابط ایجاد میشود، درسها آموخته میشوند و بینشها گسترش مییابد.
این ساختمان شامل سه جزء اصلی است: صفحه زمین فعال، مرکز آموزشی و برج سرگرمی.
“به ،وان یک حرکت نموداری، برج سرگرمی با مرکز یادگیری تلاقی می کند و به ،وان هسته خدمات اصلی که در آن یک سیستم دودکش خورشیدی از کل ساختمان عبور می کند، عمل می کند.”
دانشجو: ناتالی وینگ سام هو
دوره: کارشناسی ارشد معماری
معلمان: جاناتان ایوانز و دیجانا تاسوسکا
پست الکترونیک: nataliws.،[at]gmail.com

Undulate Creative Hub اثر Wayne Jiawen Wang
«معماری و توسعه شهری در سایتهای ساحلی مستقیماً تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی است که باعث افزایش سطح دریاها و ال،ای آب و هوایی شدید میشود.
“Udulate” با الهام از موم و زوال جزر و مد اقیانوس، به دنبال گسترش یک نوع شناسی از معماری ،ه است.
این پروژه که در خلیج اسطوخودوس، در خط ساحلی بندر سیدنی شمالی واقع شده است، شامل دو تئاتر چند منظوره و یک گا،ی به ،وان پاسخی فرهنگی به آینده احتمالی است.
“هر ستون و ،پا م،ار هستند و می توان آنها را توسط یک سیستم هیدرولیک بالا برد. با نزدیک شدن به هوای سنگین، ساختمان بالا می رود و تبدیل به “پستگاه” می شود و در برابر فعالیت های متلاطم آب و سیل ایستاده است.”
دانشجو: وین جیاون وانگ
دوره: کارشناسی ارشد معماری
معلمان: Shaowen Wang و Raffeale Pernice
پست الکترونیک: Wangjiawen 1998[at]outlook.com

منطقه مس، پایدار چند مس، در سنت پیترز، سیدنی توسط Tyla Venish
«Revive 75 که وظیفه تعمیر اکولوژی های آسیب دیده مردم، مکان و فرهنگ را بر عهده دارد، با هدف احیای یک سایت آلوده و بازسازی بافت شهری از طریق یک مدل مسکن چند مس، معاصر است.
«سه برج مس، پخدار از خورشید شمالی در حیاط مرکزی جامعه استقبال میکنند، یک ساعت آفتابی از مکان ایجاد میکنند و با صحبت ، با دودکشهای آجرکاری مجاور، حرکت را از طریق حومه تکهتکهشده به داخل محوطه اجتماعی تشویق میکنند.
آب برای استفاده مجدد از نماها به مخازن آب باران زیرزمینی هدایت میشود، در حالی که آب خا،تری و ،های سبز از طریق یک پردازنده فراگیر بازیابی میشوند که آب تمیز و کمپوست را برای باغها تولید میکند و به طور همزمان یک سابقه آموزشی برای زندگی در چرخه زندگی ایجاد میکند.
دانشجو: تایلا ونیز
دوره: کارشناسی ارشد معماری
معلمان: فیلیپه میراندا، ویسنته کاسترو، هلن کو و کریستین روخاس
پست الکترونیک: tyla.venish[at]outlook.com

کتابخانه جدید و فضای عمومی در بروکن هیل، نیو ساوت و،، استرالیا توسط بنجامین سلیگ
«تپه ش،ته یک مکان شهری منطقهای متمایز است که توسط زمینشناسی، آب و هوا و تاریخ مشخص شده است.
“شورای شهر به دنبال تحریک مرکز شهر به ،وان یک مقصد پرجنبوجوش برای مردم محلی و بازدیدکنندگان است که شامل ایجاد یک کتابخانه جدید با پشتیب، خدمات و جاذبههای مکمل است.
“در این طرح، کتابخانه دوتایی L شکل با پوشش گابیون به ،وان یک وسیله سایه بان برای محوطه عمل می کند و در بالای توده های ساختاری مستقل قرار می گیرد.
میدانها و حیاطهای زمین پر از کافه، گا،ی، فضای نمایشگاهی، آمفیتئاتر، صحنه و مرکز بازدیدکنندگان است.
دانشجو: بنجامین سلیگ
دوره: لیسانس مطالعات معماری
معلمان: ریچل نیسون و برندن رند،
پست الکترونیک: bdselig[at]gmail.com

مجموعه کتابخانه جدید و فضای عمومی در وست مید، سیدنی توسط جنی چان
“در قلب Westmead در حومه سیدنی یک حیاط مخفی است که در داخل یک کتابخانه عمومی قرار گرفته است.
“دیوارهای گر،تی از فضای متفکرانه در برابر سر و صدای شهری محافظت می کنند. رهگذران با اشاره به سقف آویزان که از میان کتابخانه به سمت بالا خم می شود، به حیاط سوق داده می شوند.
منحنی سقف به جهت گیری سایت و همچنین توپوگرافی موجود پاسخ می دهد و به خورشید اجازه می دهد تا به داخل حیاط بتابد.
نماهای گسترده به خیابان های اطراف با برش لعاب نما که از ساختمان بالا می رود و به اتاق مطالعه اصلی می رود، تسهیل می شود.
دانشجو: جنی چان
دوره: لیسانس مطالعات معماری
معلمان: فیلیپ تالیس و آنجلو کورسانوس
پست الکترونیک: جنی.ه.چان[at]gmail.com

ویرتوکواریوم خلیج سفید اثر ساندرا سرون
ویرتوکواریوم خلیج سفید یک آکواریوم دیجیتال لمسی و آزمایشگاه تحقیقاتی دریایی است که در آن نمایشهای مجازی با مزارع مرج، رو به رشد ملاقات میکنند.
“هدف آن احیاء و تجدید کشور آبی گادیگال و وانگال با هدف گسترده تر برای ایجاد آموزش پایدار و اقدام فوری در مواجهه با تغییرات آب و هوایی است.
ویرتوکواریوم با جدا شدن از آکواریوم های سنتی و فضاهای آزمایشگاهی رسمی، نقطه ملاقاتی است که جامعه را بیشتر به طبیعت و کشور متصل می کند و دانش فرهنگی، اجتماعی و حرفه ای را گرد هم می آورد.
دانشجو: ساندرا سرون
دوره: معماری داخلی (افتخارات)
معلمان: اوا لوید، دکتر سینگ دارسی و اولیویا گرین
پست الکترونیک: ssrun[at]rocketmail.com

a_au_ctr توسط د،ل بیون
“این پروژه با هدف ارائه یک پلت فرم قابل دسترسی و فرهنگی قابل توجه است که امکان بیان خلاق هنرمندان در حال ظهور را فراهم می کند.
“هدف کلی طرح پیشنهادی من ناشی از فقدان زیرساخت فرهنگی در اطراف نیروگاه وایت بی است.
“از طریق تحقیقات، دومین نگر، مرتبط شناسایی شد – یکی از بزرگترین موانع فرهنگ در استرالیا دسترسی مالی است.
هدف استراتژی طراحی من از طریق پرداختن به هر دو موضوع کلیدی، تقویت بیان خلاق هنرمندان نوظهور در فضاهایی است که در بین آنها قرار دارند.”
دانشجو: د،ل بیون
دوره: معماری داخلی (افتخارات)
معلمان: اوا لوید، دکتر سینگ دارسی و اولیویا گرین
پست الکترونیک: danielbyun0[at]gmail.com

در مقابل باینری اثر لاچلان کرکلند
“این پروژه فرصتی برای به چالش کشیدن پیش فرض “شاید اگر” است؟
«شاید اگر جامعه عملاً به همان اندازه که از نظر تئوریک است مترقی بود، مسئله اعتبار بخشیدن به زندگیهای دگرباشان و تجربیات دگرباش وجود نداشت.
«این فضا برنامهها و عملکردهایی را که جامعه به صورت روزانه از آنها استفاده میکند، تنظیم میکند، اما عملکرد معماری آن را از طریق طرحی از استراتژیها که به طور خاص به نحوه تعامل مردم با محیط ساختهشده و یکدیگر میپردازد، زیر و رو میکند.
هدف این فضا تسهیل تغییر فرهنگی-اجتماعی در روشی است که ما حس عاملیت خود را کشف میکنیم، نه تنها در مسیرهایی که در زندگی طی میکنیم، بلکه روشهایی که خود را نیز بیان میکنیم.»
دانشجو: لاچلان کرکلند
دوره: معماری داخلی (افتخارات)
معلمان: اوا لوید و دکتر سینگ دارسی
پست الکترونیک: لاچلان،کلند[at]outlook.com

موزه هنرهای گمشده اثر جورجیا مارتل
من شک ندارم که در سرگرد، خود در این دنیا داستان چیزهای گم شده را شنیده اید. داستان های جوراب گم شده، شهر گم شده، پسران گمشده یا شاید هنرهای گمشده سبد بافی و نامه نویسی.
با این حال، این داستان داست، است در مورد یافتن – یا بهتر است بگوییم بازیابی. بازیابی هنرها و صنایع دستی باست، که از بین رفته اند، که کمتر بها داده شده اند یا با روش های صنعتی منسوخ شده اند.
این یک بایگ،، یک فضای سازنده و یک گنجینه نوشته شده توسط جامعه است که قهرمان صنایع دستی سنتی داخلی می شود و تا زم، که آنها با دست دوخته شده اند، پشت درهای بسته نگهداری می شوند.”
دانشجو: جورجیا مارتل
دوره: معماری داخلی (افتخارات)
معلمان: اوا لوید، دکتر سینگ دارسی و رابرت ولاوویچ
پست الکترونیک: مارجورجی[at]gmail.com

آشکارسازی توسط Shameera Hingmire
«Unfold زمین بازی فرهنگی سیدنی برای هنرهای نمایشی است.
«Unfold با میزب، یک سالن، استودیوهای خلاق، فناوریهای فراگیر و تجربههای منحصربهفرد غذاخوری، به ،وان چراغی برای تجدید قوا برای حومه Rozelle و سیدنی بزرگ عمل میکند و انرژی را به بخش هنر و زندگی اجتماعی به طور جمعی تزریق میکند.
«Unfold تبدیل یک نماد فرهنگی به یک زمین بازی را بررسی میکند که سفرها و تجربیات جمعی را از طریق روایت خود اجرا تشویق میکند.
“این پروژه باید از طریق این لنز تجربه شود، و یک سفر سرپرستی ایجاد می کند که با هر بازگشت بهبود می یابد.”
دانشجو: Shameera Hingmire
دوره: معماری داخلی (افتخارات)
معلمان: اوا لوید و دکتر سینگ دارسی
پست الکترونیک: shameera.hingmire[at]gmail.com
محتوای مشارکت
این نمایش مدرسه مشارکتی بین Dezeen و دانشگاه نیو ساوت و، است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.
منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/21/university-of-new-south-wales-architecture-projects-dezeen-sc،ols،ws/