
بروزرسانی: 26 خرداد 1404
با دیدی تازه: دیدگاه ففرمینت
چشمان ما که از نظر زیبایی شناختی ،اب شده اند، ترجیح می دهند فضاهای الهام بخش و پر جنب و جوش آرامش را داشته باشند: جایی که پففرمینت مفاهیمی را خلق می کند، مطمئناً دقیقاً همین هستند. زیرا همانطور که از نام شرکت ممکن است نشان دهد، تنها یک نفس تازه نیست که شرکت شلیرن، درست خارج از زوریخ، وارد پروژه های خود می شود. هنگامی که Pfeffermint شروع به ایجاد می کند، تجربیات برند، معماری داخلی، طراحی، صحنه نگاری، ارتباطات، تولید و برندسازی به ،وان یک برنامه کلی که به طور مداوم فکر شده است، گرد هم می آیند. این امر در مورد مفاهیم غذا شناسی، خواه یک رستوران اغذیه فروشی شهری یا تفسیری معاصر از یک رستوران فوندو، طراحی مغازه و همچنین طراحی داخلی برای یک شرکت حقوقی صدق می کند. در پس هر مفهومی، تفکر معمولی «خارج از جعبه» ففرمینت نهفته است، که تجربیاتی را با رویکردهای خلاقانه و غیرمتعارف ایجاد می کند که احساسات را برمی انگیزد، تعاملات را ممکن می کند و به یاد ماندنی می ماند.
منبع: https://www.architonic.com/en/story/pfeffermint-with-a-fresh-vision-the-pfeffermint-perspective/20790163