کاشی های صورتی و روکش های یاسی به فضای داخلی این عینک فروشی در فینی، توسط طراح لس آنجلسی Adi Goodrich جان می بخشد.
گودریچ وظیفه طراحی میش قاب شده گل سرسبد در شهر آریزونا پس از تعمیرات اساسی نمای فروشگاه Los Feliz این برند، که برای مراجع به هنر دکو نگاه کرد.
طراح رویکرد مشابهی را در محل فونی، در پیش گرفت – یک تجدید کامل داخلی که شامل فرم های گرد و ال،ای هندسی است.
گودریچ گفت: “هدف من این بود که فضا را با حس تاریخ القا کنم و در عین حال آن را کمی غیرمنتظره نگه دارم.”
در داخل، فروشگاه با مواد نارنجی، صورتی و بنفش آغشته شده است که رنگ های گرم قفسه ها و قفسه های چوب گی، را تکمیل می کند.
،مت انتظار با کاشی های صورتی پیچیده شده است و دارای یک صندلی بزرگ است که روی آن یک بالشتک روکش شده “بنفش اسیدی” قرار دارد.
همین پارچه یک صندلی به طول 16 فوت (پنج متر) را می پوشاند که در یک طاقچه دیواری ساخته شده است، روبه روی یک جفت میز قرص شکل که برای مشاوره یک به یک استفاده می شود.
سطوح Terr،o مورد استفاده در سراسر فروشگاه از مشارکتی بتنهمکاری 's Night Palm x Lolita.
انواع لامپهای کروی شکل از پایههای سقفی آویزان میشوند – بهصورت جداگانه یا بهصورت دستهای – یا بهصورت خطوط سه دیوارکوب بر روی دیوارها نصب میشوند.
کاشیهای صورتی بیشتر با ستونهای استوانهای، از جمله یکی که پیشخوان فروش ترازو را لنگر میاندازد، و یک فرش صورتی تیره روی ،متهایی از کف بتنی صیقلی گذاشته شده است.
محصولات میش قاب شده در قفسه های مینیمال سفید و روی سکوهایی با گوشه های فیله شده که با شیشه پوشانده شده اند ارائه می شوند.
بالای دیوار قفسه ها یک نقاشی دیواری چوبی 25 فوتی (7.6 متری) وجود دارد که گودریچ آن را خودش طراحی کرده است.
این فروشگاه شامل چندین آینه در طیف وسیعی از اشکال، اندازه ها و جهت گیری ها برای مشتری، است که طرح ها را امتحان می کنند.
در پنجره، دو قفسه دایرهای بزرگ شکل قاب عینک را تقلید میکنند، در حالی که کاشیهای بژ و مشکی یک الگوی شطرنجی کشیده را در سراسر بیرون تشکیل میدهند.
گودریچ در خلال نوسازی Los Feliz از تصویرگر کمک گرفت کلی هی،ون برای ایجاد یک لوگوی دستی و علامت کلمه برای میش قاب شده که “یادآور طراحی و عینک دهه 1920 است”.
نام تجاری دوباره در جلوی مکان فونی، و همچنین برای گرافیک های داخل استفاده می شود.
گودریچ که بهخاطر رویکرد رنگارنگ و سورئالیستی اش در فضای داخلی شناخته میشود، قبلاً یک فروشگاه مواد غذایی در لس آنجلس و یک بوتیک را تکمیل کرده است که در فهرست طول،مدت بخش ،دهفروشی (کوچک) جوایز Dezeen 2023 قرار داشت.
سایر فروشگاههای عینکفروشی که رنگهای پررنگ را القا میکنند عبارتند از یک بیناییشناس من، برای کودکان در مونیخ، یک بوتیک با رنگ سبز در بارسلون و یک فروشگاه در لندن که مواد زیستی را ادغام میکند.
عکاسی توسط اریک بنجامین.
منبع: https://www.dezeen.com/2024/11/30/framed-ewe-eyewear-store-p،enix-adi-goodrich/