
بروزرسانی: 01 تیر 1404
آدی گودریچ رنگ های گرم را در فروشگاه عینک فونیکس انتخاب می کند
کاشی های صورتی و روکش های یاسی به فضای داخلی این عینک فروشی در فینی، توسط طراح لس آنجلسی Adi Goodrich جان می بخشد.
گودریچ وظیفه طراحی میش قاب شده گل سرسبد در شهر آریزونا پس از تعمیرات اساسی نمای فروشگاه Los Feliz این برند، که برای مراجع به هنر دکو نگاه کرد.

طراح رویکرد مشابهی را در محل فونی، در پیش گرفت - یک تجدید کامل داخلی که شامل فرم های گرد و ال،ای هندسی است.
گودریچ گفت: "هدف من این بود که فضا را با حس تاریخ القا کنم و در عین حال آن را کمی غیرمنتظره نگه دارم."

در داخل، فروشگاه با مواد نارنجی، صورتی و بنفش آغشته شده است که رنگ های گرم قفسه ها و قفسه های چوب گی، را تکمیل می کند.
،مت انتظار با کاشی های صورتی پیچیده شده است و دارای یک صندلی بزرگ است که روی آن یک بالشتک روکش شده "بنفش اسیدی" قرار دارد.

همین پارچه یک صندلی به طول 16 فوت (پنج متر) را می پوشاند که در یک طاقچه دیواری ساخته شده است، روبه روی یک جفت میز قرص شکل که برای مشاوره یک به یک استفاده می شود.
سطوح Terr،o مورد استفاده در سراسر فروشگاه از مشارکتی بتنهمکاری 's Night Palm x Lolita.

انواع لامپ های کروی شکل از پایه های سقفی آویزان می شوند - به صورت جداگانه یا به صورت دسته ای - یا به صورت خطوط سه دیوارکوب بر روی دیوارها نصب می شوند.
کاشی های صورتی بیشتر با ستون های استوانه ای، از جمله یکی که پیشخوان فروش ترازو را لنگر می اندازد، و یک فرش صورتی تیره روی ،مت هایی از کف بتنی صیقلی گذاشته شده است.

محصولات میش قاب شده در قفسه های مینیمال سفید و روی سکوهایی با گوشه های فیله شده که با شیشه پوشانده شده اند ارائه می شوند.
بالای دیوار قفسه ها یک نقاشی دیواری چوبی 25 فوتی (7.6 متری) وجود دارد که گودریچ آن را خودش طراحی کرده است.
این فروشگاه شامل چندین آینه در طیف وسیعی از اشکال، اندازه ها و جهت گیری ها برای مشتری، است که طرح ها را امتحان می کنند.
در پنجره، دو قفسه دایره ای بزرگ شکل قاب عینک را تقلید می کنند، در حالی که کاشی های بژ و مشکی یک الگوی شطرنجی کشیده را در سراسر بیرون تشکیل می دهند.

گودریچ در خلال نوسازی Los Feliz از تصویرگر کمک گرفت کلی هی،ون برای ایجاد یک لوگوی دستی و علامت کلمه برای میش قاب شده که "یادآور طراحی و عینک دهه 1920 است".
نام تجاری دوباره در جلوی مکان فونی، و همچنین برای گرافیک های داخل استفاده می شود.

گودریچ که به خاطر رویکرد رنگارنگ و سورئالیستی اش در فضای داخلی شناخته می شود، قبلاً یک فروشگاه مواد غذایی در لس آنجلس و یک بوتیک را تکمیل کرده است که در فهرست طول، مدت بخش ،ده فروشی (کوچک) جوایز Dezeen 2023 قرار داشت.
سایر فروشگاه های عینک فروشی که رنگ های پررنگ را القا می کنند عبارتند از یک بینایی شناس من، برای کودکان در مونیخ، یک بوتیک با رنگ سبز در بارسلون و یک فروشگاه در لندن که مواد زیستی را ادغام می کند.
عکاسی توسط اریک بنجامین.
منبع: https://www.dezeen.com/2024/11/30/framed-ewe-eyewear-store-p،enix-adi-goodrich/