آئودی از هویت بصری برند جدید خودروهای برقی چینی خود رونمایی کرده است که نشان می دهد لوگوی متمایز چهار حلقه ای خودروساز با علامت کلمه تمام کلاه AUDI جایگزین شده است.
این برند در مراسم معرفی خودروی مفهومی AUDI E در شانگهای رونمایی شد و جهت طراحی را به نمایش گذاشت. AUDI در مدل های تولیدی آینده آن اعمال خواهد شد.
مدیر عامل آئودی، گرنوت ،نر، گفت که این برند خواهر ،یداران خودروهای برقی برقی جوانتر و “مسلطتر به فناوری” کشور را با طرحی هدف قرار میدهد که “هم نشان دهنده ارتباط و هم تمایز با برند خواهر است”.
اسپین آف با همکاری تولیدکننده ،تی چین است SAICکه برای کمک به خودروساز آلم، برای گسترش مجموعه خودروهای برقی باتری دار خود در بزرگترین بازار خودروی جهان به کار گرفته شد.
کانسپت AUDI E که برای تولید در سال 2025 برنامه ریزی شده است، اولین مدل از سه مدل تولیدی آینده است، با یک سالن و SUV برای عرضه در دو سال آینده برنامه ریزی شده است.
هاچ بک پنج در دارای نمای بیرونی «مینیمالیستی و آرام اما چشمگیر» است که مطابق با سلیقه مشتریان چینی طراحی شده است.
علامت کلمه AUDI، که در یک sans serif آینده نگرانه به سبک Tron ارائه شده است، جایگزین لوگوی چهار حلقه روی کاپوت، صندوق عقب و فرمان خودرو می شود.
جلو و عقب خودرو هر دو دارای جزئیات مشکی هستند که یادآور جلوپنجرههایی هستند که عملکردهایی مانند لامپها، سنسورها و ،اصر آیرودینامیک را در خود جای دادهاند. قوس چرخ های صاف و شبح کشیده ظاهر پویا خودرو را افزایش می دهد.
به گفته آئودی، مشتریان در چین انتظار دارند “اتصال پیشرو و همچنین رانندگی خودکار” ایجاد شود که باعث توسعه پلتفرمی متمرکز بر دیجیتالی سازی پیشرفته در خودروهای برقی شده است.
،نر خاطرنشان کرد: این پلت فرم مش، پایه و اساس نسل جدیدی از وسایل نقلیه متصل هوشمند پیشرفته و منحصر به فرد چین خواهد بود.
فضای داخلی مفهوم دیجیتالی AUDI را از طریق تجربه متصل به داخل خودرو، که از فناوریهای هوشمند برای ارائه «واحهای شیک، راحت و متصل متن، با سبک زندگی شهری در شهرهای بزرگ چین» استفاده میکند، تجسم میدهد.
اطلاعات بر روی یک صفحه نمایش لمسی 4K ستون به ستون خمیده ارائه می شود، در حالی که کنترل های لمسی و صوتی به یک آواتار هوش مصنوعی متصل می شوند که در هنگام تعامل، بازخورد احساسی را منتقل می کند.
آئودی، رئیس سابق مدلهای الکتریکی خود، فرمین سونیرا، نظارت بر همکاری بین آئودی و SAIC را که به طور مش، توسعه، ،ید، تولید و فروش را سازماندهی میکنند، موظف کرده است.
در سال 2022، آئودی یک نسخه صاف از لوگوی چهار حلقه خود را رونمایی کرد و به دیگر برندهای خودروسازی از جمله ولوو، نیسان و وا،هال که در سالهای اخیر لوگوی خود را نیز ساده کرده بودند، پیوست.
یکی دیگر از برندهای خودرویی که اخیراً نام تجاری خود را برای نشان دادن چرخش به سمت خودروهای الکتریکی تغییر داده است، جگوار است که با لوگوی به روز شده خود در اوایل ماه جاری جنجال برانگیخت.
منبع: https://www.dezeen.com/2024/11/28/audi-saic-electric-car-،nd-،a/